Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies

RACLETTE

RACLETTE
Ficha técnica
Editorial:
FUNDACI?GAE
ISBN:
9788480488969
Idioma:
ESPAÑOL
Formato:
EPUB
DRM:
Si
Tagus

3,99 €
Comprar

La raclette es una manera de comer en comunidad inventada por los pastores suizos, quienes, para ahuyentar el frío y la soledad de la montaña, se reunían alrededor de una piedra calentada al fuego para rustir en ella queso, carne y verduras.

Esta Raclette urbana y contemporánea une, durante una cena, dos tramas aparentemente inconexas que se entrelazan para acabar contando una histo-ria terrible sobre temas universales como la muerte, la pareja, la maternidad, la codicia, la culpa y la violencia.

Sus cinco personajes conforman un complejo mosaico humano, encarnan un choque entre visiones del mundo incompatibles que han de convivir a pesar de las diferencias. Son cinco universos reflejo de las contradicciones de una sociedad enferma que devora a sus integrantes.

????????????????????

A raclette é un xeito de comer en comunidade inventado polos pastores suizos, que, para escorrentar o frío e a soidade da montaña, reuníanse arredor dunha pedra que quentaban ao lume para cociñar nela queixo, carne e verduras.

Esta Raclette urbana e contemporánea une, durante unha cea, dúas tramas aparentemente inconexas que se entrelazan para rematar contando unha historia terrible sobre temas universais como a morte, a parella, a maternidade, a cobiza, a culpa e a violencia.

Os seus cinco personaxes conforman un complexo mosaico humano, encarnan un choque entre visións do mundo incompatibles que teñen que convivir a pesar das diferenzas. Son cinco universos que reflicten as contradicións dunha sociedade enferma que devora os seus integrantes.

SANTIAGO CORTEGOSO

Santiago Cortegoso

Compagina su carrera como actor y director de escena con la escritura de textos teatrales, tanto en idioma gallego como en castellano, en los que desarrolla un lenguaje propio y reconocible para tratar las cuestiones claves que afectan al individuo contemporáneo, a través de personajes que buscan su identidad en un contexto social globalizado y complejo que no consiguen controlar, lo que los lleva a situaciones absurdas y cargadas de un humor ácido y sarcástico.

Con su compañía, Ibuprofeno Teatro, ha estrenado Casa O'Rei (Morgante Editora, 2010), Raclette (Premio Álvaro Cunqueiro 2014), O Furancho (candidata al Mejor Texto Original en los Premios María Casares 2016), Pequeños actos pseudorrevolucionarios (Premio María Casares 2013 al Mejor Texto Original) y La hija de Woody Allen (finalista en la categoría Autoría Teatral en Gallego de los Premios MAX 2011).

Otros trabajos de Cortegoso como autor son: Smoke on the water (Premio Varela Buxán 2013), El charco de Ulises (becado en Iberescena 2010 y editado en Artezblai), 0?7% MOLOTOV (Premio Rafael Dieste 2009, estrenado por Teatro de Ningures en 2010) y Hámster (seleccionado en Magalia 2008 y publicado en el número 60 de la Revista Galega de Teatro, y estrenado en la Sala Triángulo de Madrid en 2009).

----------

Compaxina a súa carreira como actor e director de escena coa escrita de textos teatrais, tanto en idioma galego como en castelán, nos que desenvolve unha linguaxe propia e recoñecible para tratar as cuestións claves que afectan ó individuo contemporáneo, a través de personaxes que buscan a súa identidade nun contexto social globalizado e complexo que non conseguen controlar, o que os leva a situacións absurdas e cargadas dun humor acedo y sarcástico.

Coa súa compañía, Ibuprofeno Teatro, estreou Casa O?Rei (Morgante Editora, 2010), Raclette (Premio Álvaro Cunqueiro 2014), O Furancho (candidata ó Mellor Texto Orixinal nos Premios María Casares 2016), Pequenos actos pseudorrevolucionarios (Premio María Casares 2013 ó Mellor Texto Orixinal) e A filla de Woody Allen (finalista na categoría Autoría Teatral en Galego dos Premios Max 2011).

Outros traballos de Cortegoso como autor son: Smoke on the water (Premio Varela Buxán 2013), El charco de Ulises (becado en Iberescena 2010 e editado en Artezblai), 0?7% MOLOTOV (Premio Rafael Dieste 2009, estreado por Teatro de Ningures en 2010) e Hámster (seleccionado en Magalia 2008, publicado no número 60 da Revista Galega de Teatro e estreado na Sala Triángulo de Madrid en 2009).